15 Nisan 2014 Salı

Hatırlıyorum adı ''Bahardı''

Yaşasın sonunda hissedilir derecede temiz ve ılık hava koşullarıyla karşı karşıyayız. Gerçi henüz gölgede üşüyor ama güneşli alanlarda yeterli derecede ısınıyoruz.

Hırka, treçkot ve benzeri mevsimlik giysilerimize geçiş yaptık. Bu saydıklarım benim için yaşam belirtisi sayılabiliyor. Çünkü bu kış gerçekten çok sıkıldım ben. Planlarımın tamamını hayata geçiremediğim yada uzaklara gidemediğim için değil, gündem olarak benim dışımda gelişen olayları takip etmek yada sessiz kalıp uzaktan izlemek zorunda kaldığım için !
Aksiyon almaya başlamak için baharın gelmesini beklemek ise beni epeyce yordu. Şimdi herşeyi yeniden planlayıp sıraya koyma vakti geldi. Aşık olmak için bile kuş cıvıltılarıyla çiçeklerin açmasını bekler mi bir insan yavvv :)
Ben ve benim gibi düşünen, güneş enerjisiyle çalışan insanlar olarak parklarda, deniz kenarlarında ve açık alan spor faaliyetlerinde görebilirsiniz bizi. Ama sırf laf olsun diye yada sosyalleşmek adına (manita-piyasa ortamından eksik kalmamak için) kapalı alan fitness çılgınları, giyim kuşamıyla doğuştan outdoor insanı gibi sahte görüntü oluşturan ve çim gördüğü heryere hemen yayılıp mangal yaparken öleceklere değil bu sözlerim :)
Hazirana kadar olan bir dönemde ise gazete ve televizyon haberlerinde bahar yorgunluğu ve neler yapılması gerektiği gibi mevzularla karşılaşacağız. Bunları kesinlikle dikkate alın, bilin ! Gerekmiyorsa da uygulamayın ama mutlaka bilin :)  Sonra yok benim ruh halim zırt pırt değişiyor, ne yaptığımı yada ne yapacağımı bilmiyorum demeyin. Zira bütün saçmalıkları baharın üstüne yıkıp birde kışın acısını çıkartmaya çalışmayın. Kendisi gayet kendinden emin bir şekilde, bağıra bağıra geliyor çünkü...
ileride küçük tüyolarını vereceğim bu güzel mevsimle pekiştirdiğim ve aşağıda linkini verdiğim şarkı ise belkide ortaokul-lise yıllarımda, bahar aylarında bir heves yazlığa giderken dinlerdim, melodisi pek bi hüzünlü ama yinede heyecanlandırırdı beni nedense..Tamda bu mevsimde belkide..

Hey gidi en eski günler...
http://www.dailymotion.com/video/xgubli_soner-arica-adin-bahardi_music


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder