9 Nisan 2014 Çarşamba

Afiyet Ola

Dün gece dizi izlerken düşündüm uzun uzun, çok şükür dedim şükür doyduk herşeye !

İzlediğimiz tüm sahnelerde ajitasyona, aşk acılarına, kavuşamayan insanlara, yarım kalanların bulaştığı saçmalıklara, herkesin gözleri önünde kendini rezil etmeye meraklı olanlara, siyasetin/politikanın  gündemimizin tam orta yerine oturmasına, para-pul için yerin dibine girenlerin hırsına, spor müsabakalarında bile fair play ruhu hariç tüm illegal kuralları izlemeye, yasaklara, ağlamaya, yalana-dolana, ayıba hatta bunu normal sayıp seni/beni yargılayana çok doyduk elhamdülillah !

Dini sömürene, kendini bilmeden başkalarını kemirene, sustukça kendini haklı zannedip coştukça coşana hiç lafım yok zaten onları ben değil artık toprak bile kabul etmeyecek :)
Bir durup nefes al ey insanoğlu, ne ölüye ne diriye saygın kalmadı, bencilleştikçe yalnızlaşıyorsun, yalnızlaştıkça etrafındaki herkese zararlı ve bilinçsiz davranışlarla tepki veriyorsun.
Yani demiyorum ki evlen çoluk çocuğa karış kimseye bulaşma, erkekler ataerkil toplumlardaki gibi çalışsın çabalasın ailesini korusun, kadınlar hem evde hem dışarda başarılı birer birey olsun, desteklensin ve bi zahmet yarış atı gibi görülmesin.. Bu gibi isteklerimizi sadece dizilerde izleyebiliyoruz çünkü. Haftanın 2 günü takip ettiğim dizilerde bile bana fenalık geliyor o başrol oyuncuları seyirciyi ağlatmak için ya kastıkça kasıyor yada  özendirdikçe özendiriyorlar ihtişamlı aşklarla. Sonra vay efendim sağlıklı nesiller yetişmiyor. Sen bilincini baştan bi ver, eğitim öğrenimi tamamlat, sevgiye ve saygıya boğ çocuklarını, bak sonra sağlıklı nasıl olunuyor...

Doymak lazım diyorum velhasıl kelam, kötülüğe doyduğumuz gibi mutluluğa ve rahatlığa da doymak lazım. Başarıya, özgüvene hatta farkındalığa..Sonrasında da ise sadece afiyet ola !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder