25 Şubat 2014 Salı

Alo canım, pastacım

Başlığımdan anlaşıldığı üzere gündem bambaşka bir hal aldı, benim konularım ülke siyasetinden çok farklıydı amma velakin ağzımızın tadı bozulmasın diye şuan olan bitenden bahsetmiyorum yurttan seslere yer vermeye hiç lüzum yok, benim gibi birçok kişiyi eğlendiren tek konu pasta,kurabiye ve renkli mamalar diye farzediyorum...

İşin şakası bir yana, son zamanlarda kişiye özel konsept, ürün ve organizasyon anlayışıyla hareket etmeye başladığımızdan bu yana, hayatımıza güvenilir ve bizi maddi&manevi kazıklamayack birilerine ihtiyaç duyuyoruz!  Erkek milletini bilmem ama biz bayanlar hayatımızın her alanında süreklilik ve güvenle hareket eden varlıklarız...
Neyse, konuyu hemen felsefeye sokmadan, anlatmak istediğim bölüme geçip, harika bir site ve harikalar yaratan arkadaşımdan bahsetmek istiyorum.
Geçtiğimiz sene doğumgünümü güzelleştirdikten sonra peşini hiç bırakamamaya karar verdiğim bu kızcağız butik çalışıyor ve sen ne istiyorsan, hayallerini ne denli tasvir edebiliyorsan, ondan daha fazlasını zevkine hitap edip sana sunuyor. Aslinda biyoloji mezunu ama sanirim artik bir pastaci:) Hobi olarak basladigi bu isler artik onun meslegi olmuş :)

 Ben, Hello Kitty ve nazar boncuğu manyaklığım yüzünden müthiş büyük bir pasta ve herkese yetecek kadar kurabiye yaptırmıştım. Günün birinde evlenmeye karar verirsem nişan&düğün pastam da butik olsun ve hepsini en güzelinden o yapsın istiyorum =)
Bebeğinin 1.yaş gününde arkadaşım tarafından tanıştırıldığım için konsept konularında çok başarılı olduğuna bizzat şahidim. Bu denli önerdiğim işlerinin fazlasını sosyal medyada takip edebilirsiniz. matolye ismiyle oluşturduğu instagram, facebook gibi mecraların yanında birde güncel tuttuğu bir sitesi var. Bende henüz farkettim ama epeyce ürünü olmuş ve organizasyon konusuna da el atmış. 



Hayallerinizi gözle görülür, elle tutulur şekle getirmesini istediğiniz birini arıyorsanız linki inceleyin derim, daha da konuşmam :)
http://matolyem.com/

Dışı kadar içi de lezzetli olan pastaları inşallah çok ünlü olduğunda da aynı kalite ve gösterişe sahip olur. Ben inanıyorum, başarılarının devamı gelsin Mirace ;)
0 (507) 030 63 68
matolye@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder