30 Ocak 2014 Perşembe

Ye- Yeme- yok ya- ye, ye

Beslenme şekline bakılarak kişilik analizi yapılabiliyormuş, denildiği an insan ilk önce kendisini sorguluyor ve sırasıyla çevresindeki insanları merak etmeye başlıyor değil mi?

Benim tatlıya bağımlı, fazla ekmek seven, az su tüketen, alkol, çay ve asitli tüm içeceklerle arası çok iyi olan bir yapıya sahip olduğumu genelde tüm çevrem bilir. Ara ara beliren mide rahatsızlıklarıma rağmen alışkanlıklarımı değiştirmeyi de hiç düşünmüyorum ne yalan söyliyeyim ! Çünkü, takıntılı şekilde beslenmesine ve kendine dikkat eden insanların da spor yapması gerekiyor benim de, genetik faktörler onları da direk etkiliyor beni de :)
Diye, diye kendimi avutuyorum belkide... Ama süreç olarak şuan hiçbirşeyin üzerinde durmuyorum belki zamanı gelince değişim ve düzenli beslenme tarzını bende benimserim.
Mesela bugün sağlam bir kahvaltı (yumurta dahil, renkli bir kahvaltı tabağı) ağır sayılabilecek bir öğle yemeği (baklava, pilav ve kızartma dahil) ve bazılarına göre tüm günü geçirmesi gereken atıştırmalıklar(yoğurt meyve ve müsli) ile besleneceğim bir yemek planım var. Yemek resmi koymayı sevmediğim ve kesinlikle uygun bulmadığım için gün içindeki aburcubur sirkülasyonumu belgeleyemiyorum ama şu sıralarda ruh halim, herşeyden biraz biraz yemek ve kendimi asla kısıtlamamam gerektiğini söylüyor :)
Hergün aynı şekilde olmayacağı muhtemel öğünlerim için, bir uzman çıkıp da ''en doğrusunu sen yapıyorsun be arkadaş'' demeyecektir kesinlikle... Ama olsun bu benim yaşam tarzım, kişiliğim ve mutlu olma yolum demekki...

Bizzat tanışıklığım olan köşe yazarı, gurme ve yaptığı işin gönüllüsü olan Arda Türkmen bugünkü yazısında ''bana yemeğini söyle sana kim olduğunu söyliyeyim'' diye eğlenceli bir yemek yeme analizinde bulunmuş. Ben, beni tarif eden paragrafı yayınlıyorum. Bana ve kendinize ne denli uyduğunu da siz analiz edin bi zahmet :)
Çikolata de, evi üzerine yapayım
Tatlı ve pastasever biri olarak eğlenceli şeyler üretmekten keyif alan, araştıran,bulan ve buldukça da coşkulanan bir yapınız var. Fakat hem tatlıcı hemde ileri seviye çikolatacıysanız keskin bir zekaya sahipsiniz. Vücudunuzda gezinen mutluluk hormonlarıyla siz sevilen bir insansınız.
Aman dikkat! Diğer herşey gibi tatlının da azı karar çoğu zarar şu hayatta...

Makarna ve pizzasız bir hayat düşünemem
Siz tam bir konfor ve keyif insanı olmalısınız. Hayatı da pizza dilimlerini paylaşır gibi arkadaşlarla paylaşmayı seven bir yapınız var gibi. Hayattaki basit şeylerden maksimum hazzı alır haliniz de gözden kaçmıyor...
diyor Arda.
Ben okurken çok eğlendim  sizde kendiniz ve eşiniz/sevgilinizin yapısını öğrenin sonra yok ben duymadım, görmedim, bilmiyorum demeyin efendim :) Hoşça ve sağlıkla kalın.
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/25655817.asp?yazarid=486






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder