23 Ocak 2014 Perşembe

Hafta !

Bu hafta bir garip günler haftası oldu. Haftanın yarısı izinliydim yine. Kontroller, dışardaki bağlantılar, işyerindeki yoğunluk derken oturup doğru düzgün yazamadım bile. Toplu blog olayına girersem işin içinden de çıkamayacğım için kısa kısa özet geçiyorum bu haftanın gündemini :)

Geçmeyen öksürüğün, bitmeyen hastalığın nedenleri belli oldu. Alerjik septomlar ! Evet herşeye alerjim olduğunu biliyordum ama üzerinde bu denli durulması gerektiğinden haberim yoktu. Şuan kontrol altında. Sorun/sıkıntı yok nefes alınıyor efendim :) sizde salgın deyip geçmeyin devamında farklı şeyler çıkabiliyor...

Okunan köşe yazıları, içilen çay/kahve (viski son zamanların favorisi) değişmedi ama gündem sürekli değişiyor yada değiştirilmek isteniyor.

Havaların güzel gitmesiyle yürüyüşler ve balkonda okunabilecek kitaplar da sayısını arttırdı. Ne denli işe yarıyor derseniz 'yarıyor efendim sessiz kalmama çok güzel yarıyor' :) yeni başlanan ve duruma göre açılıp okunan bazı kitaplar yan tarafta yer alıyor. Darısı başınıza, hepsi birbirinden faydalı...
Hastalık dolayısıyla gezme-tozma, yeme-içme işleri bir süreliğine ertelenmişti. Yavaş yavaş onlar da sıraya konmaya başladı. Eşim dostum merak etmesin, ben herkese yeterim ;)

Kar geliyor deniliyor ama pek umursamıyorum. Diziler var birkaç yabancı 2 tane de Türk olmak üzere takip ettiğim. Mart ayında yüzyılın çirkini Kıvanç Tatlıtuğ'un yeni dizisi başlıormuş. Şubat ayını hiç yaşamadan aradan çıkarsak diyorum hani :)
Ligin devam etmesini söylemiyorum bile maçlara tam gaz hazırız, devam edeceğiz :) Ele-ele kol-kola bağıra çağıra takımımızı destekleyeceğiz...

Uzun lafın kısası, şimdi gidiyorum ama yeni konularla görüşeceğiz. Hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder