24 Aralık 2013 Salı

Yeni Yıla Yine Yeni Yeniden

Yeni yıla hazırlanmak için son haftamıza başlamış bulunuyoruz. Bana sorarsanız ben çoktan hazırım. Bu yılı pek sevmedim, çok daralttı, uzadı da uzadı...
Güzel sayılabilecek günler, kişiler ve olayları da yaşattı fakat 2014'ten beklentimin bambaşka olacağı kesin. Genel olarak bu yılı değerlendirecek olursak artık bitebilir, bir sakınca görmüyorum çünkü resmen herşeye doydum :)

Aralık ayına gelecek olursak da benim aklımda herzaman soğuk, telaşlı ve hayatımdaki insanların yarısının doğdugu ve doğumgünlerinin kutlandığı son bir ay olarak kalıyor. Çünkü daha yeni yıla nasıl gireceğimi planlamadan hediye alma süpriz party düzenleme ve en güzelinden pasta kesme organizasyonlarının ihaleleri bana kalıyor. Elimden geldiğince heryere yetişmeye çalışıyorum fakat aynı hafta içinde birden fazla organiazsyona ev sahipliği yapmak biraz zor olabiliyor. Ailem, arkadaşlarım ve sevgilimin hediyelerini seçmek zaten maddi-manevi deveye hendek atlatmakla eşdeğer ! Acaba beğenir mi? zevkle kullanırmı? değiştirmek istermi gibi düşüncelere kapılmıyorum Allahtan.. Doymuş insan, en ufak süprizle bile dünyanın en mutlu insanı haline gelebiliyor ki tecrübeyle sabit olarak ve sevdiklerimin herzaman yanımda olmasıyla kendimde de gözlemlediğim bir olgudur.

İşin birde bay/bayan, değişik veya populer ve yaşa göre hediye seçme teknikleri kalıyor ki en fazla vakit alan kısmı da bu olsa gerek. Herşeyini bildiğiniz insanlara hediye seçmek hem dünyanın en zevkli hemde en zor işi olarak karşımıza çıkabiliyor. Açıkçası ben herkeste olan, kolaylıkla bulunabilir ve satın alınabilir süprizlerden hiç haz etmiyorum. Bu yüzden özel olarak düşünülmüş tasarlanmış ve kişinin kendi ellerinden çıkmış ufak hediyeler benim için paha biçilemez birer hatıra niteliğine bürünüyor. İnternetten araştırma yapıp bulacağınız ürünlerin elinize ulaşma süresi biraz uzun olacağından en güzeli birkaç alternatif ile günü kapatmaktır diye düşünüyorum.
Unutamadığım doğumgünlerim ve hediyelerimin arasında en belirgini, aynı kişi tarafından birkaç farklı alternatifi olanlarıydı. Mesela sevdiğim ve benim için özel olan herşeyin bulunup getirilmesi yada değişik mekanlarda toplanılması gibi. Bir kahve veye çikolata yada en sevdiğim paptlayalar da buna dahil olabilir. Kendi hayatımdan detaylara girmiyorum ama fikir verecek olursam herkes için en unutulmazı düşünülerek ve emek harcanarak yapılan organiazsyonlardır kesinlikle. Yeni yıl partysi, doğumgünleri, bayram yemekleri, özel toplantılar ve ilk buluşmalar sadece bu yüzden bile ömür boyunca akılda kalacak anlarımızı oluşturular. Küçük notlar, tüm samimiyetiyle konuşma yapan insanlar, içten söylenen özel ve önemli sözler ise hediye niyetine bile içtenlikle kabul edilebilecek vasıflı süprizlerdir.
İşte bu ay tüm bu anlattıklarımı sevdiklerim için gerçekleştirdiğim ve herzaman daha iyisini yapabilmek için sabırsızlandığım bir aydı, vazgeçemediğim tatlı telaşları barındırdı.

Ama  artık bu yıl kapanıp yenisi gelmeli ve bize tüm güzelliklerini getirmeli. Bunu yaparken de dünyanın tüm pisliklerini, olumsuz insanları ve saçma olaylarını eski yılda bıraktığını size hissettirmeli. Yeni yılda ve yeni yaşınızda tüm güzel hediyeler sizlerin olsun. Şimdiden güzel bir yaş dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder