26 Aralık 2013 Perşembe

Perşembe'den Çarşamba'ya

Hello mello ey hafta ortası !

Bugün haftasonu planları yapmak için idel bir gün olsa bile çarşamba günlerinin yeri bir başkadır benim için. (Dün yazamadım ama hakkını yemeyeceğim bu günün )

Önceden Kuzey&Güney dizisini iple çekmemizi sağlayan gün iken bu sezon dizi izlemediğim için televizyon açısından bir anlamı bile yok. Benim için dışarı çıkma ve geç yatma potansiyeli yüksek  olduğu için yürüyüş, buluşma ve kahve içme gibi organizasyonlara ayırabileceğim bir günü teşkil ediyor. Kısacası çarşamba günleri iyidir, kendi halindedir :)
Bu yüzden bende dün akşamımı en yakın arkadaşlarımla yürüyüş yaparak, yemek yeme ve sevdiklerime hediyeler alarak geçirdim. Kız kıza yapılan buluşmaların en güzel yanı da bu olmalı ki 'herşey dahil paket' adı altında aynı gün içinde birçok şeyi yapabiliyorsunuz. Sevgili veya eşinizle yapamadığınız o uzun alışverişler, dedikodular hatta masayı dağıtırcasına geçirdiğiniz gülme krizleri hep bu pakete dahil oluyor :)

 Erkek arkadaşın, eşin hatta babanla bile ne kadar iyi anlaşırsan anlaş, sonuçta onlar düz mantık sen ayrıntı insanısın...
Meselea alışverişi seven bir çiftim olmasına rağmen ben yaparken dünyaları alıyormuşum hissine kapılıyorum o bana yeter dedikçe :)  dedikodu yapmayı beceremedik 10 senedir, ama bazen insan gördüğüyle, okuduğuyla yada duyduğuyla alay etmek istiyor, erkekler beceremediği için uzatamıyor konu bitiyor hemen oracıkta...
İşyerinde bile en rahat çalıştığım insanlar beyler olmasına rağmen bayan yöneticilerimiz ve diğer çalışma arkadaşlarımla toplandığımızda ortaya çıkan sohbetleri anlatmama kelimeler yetmez. Memleket kurtarırken birden makyaj malzemelerine geçiyor olmanın tadı herzaman bir başkadır...

Mesela dün trajikomik bir hikaye anlatmak için koşarak farklı bir departmana geçtiğim sırada en yakın iş arkadaşlarımdan biri olan Berrokuşun '-Dur anlatma önce hediyeni vereyim' demesiyle herşeyi unuttum, güne farklı şekilde başlamış oldum. Prag'tan gelen, parlak kesme taşlı çan broş yeni yılda şans,bereket,aşk ve eğlenceyi daim etsin. Yılın son hediyesini aldığım için de devamını getirsin inşallah :)

Süregelen günümüz neler getirir bilinmez ama dünüm hediye alıp-vermekle geçtiği için yeni yıla girişimizi daha bir heyecanlanarak hisseder oldum. Geriye dönük yaşamak pek tarzım olmasa da, zaman yavaş ilerlesede ve gelecek için planlar yapılmaya başlansada şu sıralar tek düşündüğüm ''bu haftayı da yedik mi gelsin yenilik sezonu'' sonrasını da gün gün yaşayarak görürüz nasılsa mottosuna bırakırız şeklinde....
Aslında işin özü şu ki; Ruh ve beden sağlığı, mutluluk ve hayırlı insanlar peşimizi bırakmasın da gerisi kolay diyor ve yarına konu bularak aranızdan ayrılıyorum...
see you soon my lovely followers






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder