6 Kasım 2013 Çarşamba

Ne demek yahu?

Bu sabah biraz erken geldim masama oturdum kahvaltımı yaparken gazetelere göz attım. Aklıma tabiki blog konusu gelmemişti bile henüz.

Neyse birkaç köşe yazısı, birkaç haber tweeti okuduktan sonra, sadece ortada konuşup saçmalayanların ama bazılarının birde bunları hayata geçirdiklerini gördüm. Kimisi cahil cesareti, kimi verdiği sözleri yerine getirebilme çabasından yapılan şeylerdi ama sanki benimde fikrimi söyleme anım  bugün gibi hissettirdi ! Kürsüye çıkmış gibi halka seslenesim geldi resmen:)

Mesela ben çok öncesinden, ne konuşurum ne söz veririm ne de hayal kurarım. Yerine getiremezsem verdiğim sözler yakama yapışır, konuştuğum şeyler muallakta kalır ve dile getirdikçe isteklerim etkisini yitirir diye korkarım herşeyden önce... Ama söylediğim, söz verdiğim olursa da ''Eyvahhh, eyvah birdaha yaklaşmayın yanıma :)
Neyse, biraz bu şekilde kendi üzerimden düşünüp sonrasında  'bu kadar da olmaz ki' başlıklı yazıları okudum. Devlet erkanı ve televizyonun ünlü isimleri, yazarlar, kendini nimetten sayanların demeçlerine göz attım. Allah'ım birde ne göreyim ? Kayıtlara geçen,gündemi sürekli meşgul eden saçma sapan sözler var ve resmen ortada dolaşıyor.

Malesef hergün bu listeye bir yenisi ekleniyor ve biz kızlı erkekli, geleceğimizden endişeli ama kendimize tam güvenli bir şekilde yaşamaya devam ediyoruz. Lafın kısası Allah herkese akıl fikir ve önce kendini sevebilme yetisi ihsan eylesin :)  Bu insanlar her kim olursa olsun hem Allah katında hem de şu yalan dünyada gülünç duruma düşmekten hiç mi çekinmiyor ???

 Benim siyasi görüşüm her ne olursa olsun,  hergün aynı şeyleri duymak görmek istemezsem ne olacak? Ayrıca bazı edilen enterasan vaadlerin  yerine getirildiği ve şuan büyük kitleleri olumlu-olumsuz etkilediği yadsınamaz bir gerçek. Kimileri gaza gelip daha fazlasını inatla  yapıyorken kimisini de  kendi kabuğuna çekiliyor muhtemelen.  Birde artık benimde ara sıra dahil olduğum, reaksiyon göstermeyen ve sakince bekleyen bir topluluk var.. Bunlara karşılık veren ve diğerleri olarak adlandırdığım farklı kesimlerin ettiği müthiş lafları, ünlü saydıklarımızın gaflarını, farkedilmek uğruna saçmalayanların yaptıklarını, yalakalıklarını yazamadım bile burdan taa Bağdat'a yol olur diye..!

Ama annem yapmayın etmeyin, bir avuç kendini bilmeze yaranmak için satmayın şu ruhlarınızı. Birde işin yaşlılık kısmı var. Etrafınızdaki kimse normal olarak hatırlamayacak sizi. Gülmekten okuyamıyoruz artık şu olan bitenleri :)))
Laf ola beri gele; gün boşverme günüdür, çünkü nasılsa devran dönecektir, kişiler değişecek, sözler uçacak belgeler kalacak, unutulmaz denilenler unutulacaktır ;)  yeterki S(B)ize, sağlığımıza bişey olmasın, Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder