30 Ekim 2013 Çarşamba

Bak yine geri geldik !

 Tatilleri yedik ve işimize-gücümüze geri döndük !

Uzunca bir kışa gireceğimizi ve dini-resmi hiçbir tatilimizin olmadığını düşünürsek en kısa vadede dua etmekten başka bir yol göremiyorum :) Allah herkese güç versin ki tüm zorluklar aşılıp güzel günler çabuk gelsin yada şuan en güzel günlerinizi yaşıyorsanız zorluklar sıkıntılar mümkün olduğu kadar geç uğrasın sevdiklerimize, milletimize ve yaşantımıza...

Milletimize de diyorum çünkü zor günler geçirdiğimiz, yakın tarihte şaşılacak olaylara tanık olmamız ve insanların artık her duruma ses çıkarmaları göz ardı edilemeyeck kadar ortada !

Dün 29 Ekim 1923'te kurulan Cumhuriyetimizin 90.yılını en kalabalığından ve en güzelinden kutladık. Tabiki eksiktik, başımızda sarı saçlı mavi gözlü bir 'adam' yoktu ama izinden giden milyonlar vardı meydanlarda. Çocuklarını bayrama götüren, bebekleriyle yürüyen, yaşlılığını hiçe sayıp bayrak sallayanların nasıl büyük bir gurur kaynağı olduğunu söylememe gerek bile yok !

Bizde Bağdat caddesindeki kalabalıktaydık. İşyerinden arkadaşlarım eşim-dostum hepberaber ve el-ele kutladık Cumhuriyet coşkusunu. Aşırı kalabalıkta bir ara boğuluyorum diye çığlık atmak istesemde, asıl boğulmanın sessiz kalmak, yolunda gitmeyen şeylere dur dememek olduğunu anlayarak yoluma devam ettim. Hayatım boyunca siyasete bulaşmadım ama bilinçli bir vatandaş olmak için de çabalıyorum. Bayramları da belirli ideolajilere saptırmadan kutlamak en büyük hakkımız olduğu için sokaklardaydım. Dün bayramdı, ne direniş nede bir vazgeçiş için oradaydık, birlik olup daha nice yıllarımızı kutlayacağımızı gördüğümüz için de şanslıydık...

Lafı uzatmadan diyorum ki, bugün işbaşı yaparak bireysel çabamıza geri döndük, çayımızı kahvemizi elimize aldık, yapılacaklar listesine 3 günlük planı yaptık sonra haftasonu hayallerine dalarız nasılsa diye kendimizi uyanık tutuyoruz :) Mesela ben milleti güldürüp masalarındaki çikolatalara saldırıyorum. İnşallah enerjimiz ve düşüncelerimiz hep faydalı işler için varolur diyor ve günü kapatıyorum...

Yarın araştırma yapar, faydalı bişeler yazarım :) şimdilik  hoşçakalınız...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder