9 Ekim 2013 Çarşamba

Salgın !

Kaç gündür doğru dürüst yazamadım ortalarda görünemedim diye içime dert oldu, bugün işe güce yemeğe ilaca dalmadan işte geldim burdayım :)

Pazartesi günü fazlaca yoğundum resimlerim hazır olmasına rağmen oturupta 2 kelimeyi biraraya getiremedim. Dün ise aldığım serumun etkisiyle evimde uyuklamaktaydım ki salgın varmış aman bu aralar herkes biraz fazla dikkat etsin !

soğuk algınlığı nedeniyle aldığım ilaçlardan zehirlendiğimi düşünüp hastaneye gittiğimde tansiyonumun yerlerde olduğunu öğrenip birkaç ilaç karıştırılmış mix serumu kana karıştırınca ohhh kendime geldim resmen... Sabaha kadar uyutmayan mide bulantısı ve mide bozukluğu şikayeti meğersem şu sıralar salgın şeklinde herkeste görülebiliyormuş. Hastane acilleri kokteyl almak için sıraya girmiş partyci hastalarla dolu :))
 
Bugün de ölmeden işime geldim herkese tek tek olmadığım günlerin hesabını veriyorum... Raporumu ilettiğim insan kaynakları bile daha az soru soruyor ki sanırım alıştılar hasta olmama :)
 
Hastalık ile ilgili birşey araştırıp yazmıyorum bugün, havalar ısınmaya başlayacak, vitaminler etki edecek ve birilerinin sevgisi-ilgisi bizleri iyi edecek umuduyla yazımı bitiriyorum. Eeee, hayat kısa benim yazılar öz...
 
Ozaman mutlu, huzurlu ve her türlü sapasağlam kalın, hoşçakalın :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder