24 Ekim 2013 Perşembe

İyi Biliriz :)

Bu sabah, herkes yoğun başladı güne. Toplantılar, gelecekler ve geçmişte yapılan işler gündemimizdeki yerini aldı...

Bana sorarlarsa da, aynı üçlemede gidiyor tüm hayatım. İşim-gücüm, geçmişteki anılarım, gelecek planlarım :)

Baktım bugün fazla sakinim hemen başkalarına yardım etmeye koyuldum. Eğer gerçekten yardım edecekseniz kişi, yer, mekan, zaman önemli olmamalıdır. Herkesin bilmesine gerek yok siz biliyorsunuz ve yardım için elinizden geleni yapıyorsanız işte bütün mesele budur !
Fakat söz konusu bilmek ise, bizden ala bilen yoktur şu dünya üzerinde. Ben ne anlarım başkasının işinden demek yerine yardım etmek adına kaptığım gibi tepsiyi herşeyi berbat etmeden poz verip bıraktım. Şekeri ıslatıp ziyan etmedim, kaşığı bardağa bulaştırmadım. Diyeceğim o dur ki; bu işi de ehline bıraktım. Öğrendim ama burnumu sokmadım ! (resimde soktum)

Bakın biz insanoğlu bazı şeyleri çok iyi biliyormuşuz. Okuyun ve lütfen günah çıkartın :)))
*İş hayatımız en son hangi ünvanda sona ermişse tüm iş hayatımızı buna mal etmeyi,
*Bir şehrin otogarına ya da hava alanına gitsek bile ,orayı gördüm, çok iyi biliyorum zannetmeyi,
*Bir merhabamız olmasa bile işimize yarayacağını bildiğimiz herkes için arkadaşım diye bahsetmeyi,
*Yıllarca arkadaş olduğumuz kişinin bir olumsuz cevabına, ona dünyaları dar etmeyi,
*Yanlış biliyor olsak dahi karşımızdakinin sabırla verdiği doğru bilgileri ukalalık olarak değerlendirmeyi,
*Bugüne kadar hiç tanışmadığımız bir kişiyle mecburen aynı ortamda yer alırsak, hayat hikayemizi anlatmak zorunda hissetmeyi,
*Trafikte (birbirini tanısın/tanımasın) birbirlerini usta manevralarla sıkıştırması usta şöförlüktür diye nitelendirmeyi,
*Saygıyı her an beklerken, saygısızlığı yapanı bir kalemde silmeyi,
*Fikirlerimiz yada yaşantımız kabul görmüyor, başka birine tercih edilmiyorsak geri kalan hayatı önce kendimize sonra bizleri istemeyene dar etmek zannedip- intikam almayı,
Kısacası; bizler düşünmeden, sonucunu tahmin etmeden, dahası başkalarını görmeden hareket etmeyi çok iyi biliriz :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder