29 Ağustos 2013 Perşembe

Yakında Sinemalarda :)

Hergün;
 Ne giysem; evimin dekorunu nasıl değiştirip yenilesem, farklı bir yemeği nasıl sunsam, tatil planlarımı nasıl verimli hale getirsem, yaşantımı nasıl daha huzurlu-mutlu ve hareketli kılsam diye düşünen kadının dramı 'yakında sinemalarda' :)

Malum, yaş aldıkça yaşamını düzene koyup az insan çok huzur moduna geçtikten sonra bu konuları düşünmeyen ve uygulayamadığı zamanlarda ise çıldırmayan kadın yoktur. Ayrıntıları seven ve kaliteli yaşamı hayat felsefesi haline getirmiş bir erkekte bunları düşünebilir, muhtemeldir ve su kaldırabilir :))

Bende şu son bikaç aydır yaşantımı iç ve dış olarak böldüğümde aynı konularla oyalanıyorum. Baktım ki evcimen yapım ve sokak kızı imajım hiç değişmeyecek, iç-dış hayatım bir düzene girerek beni idare edecek...Öyleyse çok oku,çok gez,çok uygula ve az sorgula mottosuyla kendimi eğitiyorum :)

Her yaşımda renkli giyinmeyi, hayatımı, evimi ve eşimi dostumu canlandırmayı seven bir yapım olduğu içindir ki bende her ortamda bazı nesneleri kendime huzur-eğlence köşesi olarak belirliyor ve ruhumu o bölümlerle özdeşleştiriyorum

Mesela şirket mutfagımızda ve blogumda hergün poz verdiğim köşedeki çiçek ve renkli bardaklar bölümü... Evimdeki tekli koltuk ve kitaplık köşem, ayakkabı dolabım ve balkonumdaki şemsiye-minder bölümüm gibi... Eminim hepimizin hayatında bize huzur verirken canlanmamızı sağlayan
mekanlar, kişiler ve zamanlar vardır. Sürekli görüşmediğiniz halde anılarıyla hayatınızın önemli bölümünü kaplayan insanlar ve iyiki yaşamışım dediğiniz zamanlar gibi...

Yoksa bile sizin oluşturabilieceğiniz bu ortamlar sizi siz yapan ayrıntılar olacaktır...
Ben kendi evime çıkabildiğim ve kendi zevkime göre dilediğimce döşeyebildiğim için küçük birkaç ipucu buldum. Hayatımda beni en çok oyalayan,eğlendiren ve zevkleilgilenebileceğim, kıyafet seçimi ayakkabı düzeni ve herşeyi güzel saklayabilmek konularına istinaden giysi odası araştırdım. Aşağıdaki linkten sizde memnun olacağınız ilham kaynakları bulabilir kendinize huzur verirken eğlenebileceğiniz alanlar yaratabilirsiniz.

Yinede tek tavsiyem kendinizi fazla kaptırıp kökten değişikliğe gitmemek ve evden kovulmadan uygulamaya geçebilmenizdir ;))

http://www.designcoholic.com/yatak-odasi-tasarimlari/elbise-odasi-tasarimlari.html

1 yorum:

  1. Bende zevkime uygun bir giysi odası istiyorum, umarım olur ;))

    Clinique ve Darphin ürünlerinden oluşan çekiliş düzenliyorum, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/08/clinique-ve-darphin-cekilisi.html

    YanıtlaSil