16 Ağustos 2013 Cuma

İşler bitsin...

Haydi bakalım geldik yine Cuma'ya...

İşlerin hepsi bitsin, pazartesiye kalırsa temiz ve yeni bir haftaya başlayamıyor insan. Kafasında milyonlarca soruyla haftasonuna giriyor ki hiç tavsiye etmiyorum, sonra ah ile vah ile geçiyor o '2' koca gün. Düşünsem bi dert, düşünmesem gönül razı değil misali...

Ben dün izinliydim biraz dinlenme biraz tüketme vaktindeydim (Ben kendimi tamaman tüketerek dinlenenlerdenim) Sinemaya gittim sahilde balık yedim, ama bir gece öncesinde Hakan Altun konserinde sürünmekteydim. Evet ! resmen adamı dinlerken ağlamaktan-içmekten içim çıktı :)  ertesi gün ise  bol uyku, kaliteli yemek vakti. Bugün zaten cuma hali, tamamdır işler bitebilir demekki diyorum ve bu kafiyeli ortama bir son veriyorum :)
Şimdiden iyi haftasonlarınız olsun dostlar, sağlıkla ve huzurla kalın, güzel giyinin bolca uyuyun bide bu şarkıyı mutlaka dinleyin, pek bir umut verir iç açar tatil günlerinde  :)

http://www.youtube.com/watch?v=d020hcWA_Wg
 
Aha buda hızlı haftasonu planının remixi: http://www.youtube.com/watch?v=UrjfQzm480U


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder