7 Ağustos 2013 Çarşamba

Bayram gelmiş neyime :)

Bayram arefesi, varmı sakin şirket gibisi :)

Bugün yarım gün olması nedeniyle, tatillerini birleştirip ortalıktan kaybolmayan bir avuç insan olarak ofiste oturuyoruz. Hiç yalan söyleyemeyeceğim, bayılıyorum bu haline şirketin ! Tabiki eğlenceli dinamik ve yoğun günlerim olmasa iş hayatı hiç çekilmez fakat bu yarım günlerde burada olmaktan ben çoooook memnunum :)

Yarın sabah itibariyle, yazlığa ailemin yanına kaçıyorum fakat üşengeçlikten ve birzamanlar çok gezen insan tipime nazar değmesi sebebiyle spesifik bir tatil planı yapmadım ! uyumayı, çocukluk arkadaşlarımla yemek-içmek-denize girmek üçlüsünün sonuna kadar hakkını vermeyi planladım :) Hem aile hem arkadaş ortamı  hem biraz uzaklarda olmanın faydasıyla Bayramımın güzel geçmesini diliyorum. Kalanlar İstanbul'un şu boş zamanlarını iyi değerlendirsin yürüyüşlere alışverişlere hatta sahilde uzun koşulara çıksın, uzaklara gidenlerde bol fotoğraf çekip enerjilerini atarak dönsün yeni haftaya inşallah.. Yurt dışına gidenler en sevdiğim çikolatalardan getirsin, en büyük hediyem olsun. Evdekiler ise  el öpünce bir zahmet para versin, baklavayla öpücüklere boğulmaylada biryere kadar hani !

Diyeceğim o ki, Sevdiğiniz herkesi görün sarılın öpün Bayramı en güzel şekliyle kutlayın...Tatilinizi modern yapın ama şu günlerde lütfen biraz geleneksel olun. İnsanın hayatında en özel önemli ve herkesi görebileceği kaç zamanı oluyor ki ?

Ben dediğim herşeyi yapmaya gidiyorum, son 1 saatte şu işlerimi bitireyim:)

Mutlu huzurlu sağlıklı bayramlar diliyorummmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder