29 Temmuz 2013 Pazartesi

Tatil mutfagi

Cumartesi sabahi iyibariyle ozledigim yerlere beklendigim insanlara eglenirken dinlenebilecegim ortama, Bodruma geldim... Havanin ne kadar sicak, ruhumun ne denli sakin oldugunu soylememe gerek yoktur sanirim !

Üniversitedeki en yakin arkadasima tatile geldim, heryere zaman bulan ben Bodruma ucana kadar 1 oturdum 3 dusundum. Malumunuz ramazanda fazla sapitamiyor insan, gece hayatimi kesmedim ama evli- mutlu -cocuklu arkadaslarimin duzenlerini bozmamak icin  biraz nazlandim diyelim...Bugün başka bir arkadaşıma daha uğrayacağım çünkü. Bu sefer otelde-motelde kalamıyorum bu hanımefendilerin güzel ısrarları yüzünden...

Kaç gündür güzel sohbetli bol kahkahalı anıların hatırlandığı şahane manzaralı masaların üstüne kapanarak uyuyan bir misafir modeliyken dün sabah 05:00e kadar oturmayı ve dinlemeyi becerebildim. Gündüz plajda gece mekanlarda sızmayı becerebiliyorsam artık yaşlılığın kapısını araladım demektir ;) Korkmuyorum ama, yanımda sevdiklerim olduktan sonra kırış kırış olmaya bile razıyım ben :)

Bugünkü modum ise aşırı sıcak olmasına ragmen sanki 1 ay daha yatıp guneslenebilirim yorgunlugumu atmak için ne gerekiyorsa yapabilirim şeklinde ilerliyor :)
her buldugum köşede resim çekebilir sürekli beyaz giyinip nazar boncuğu satın alabilirim.
Her sene mutlaka gelmeye çalışırım Bodrum'a ,  hatta Amerika'ya gitmeden önce tüm aile fertlerimle toplanıp gelmiştik. Eş dost akrabalarla buluşunca da resmen asker uğurlaması tadında bir tatil olmuştu :) Güzel anılarımın ve güzel insanlarla yapılan tatil mekanıdır benim için burası, o yüzden...

Mutfağa girdiğim bir resmi prosedürler gereği ekledim (formalite değil ama =) çünkü sıcaktan pek birşey yemek istemiyorum, aile dostumuza geldiğim için sağolsunlar elimi sıcak sudan soğuk suya sürdürmedilerde..Akşam yemeklerimiz güzel manzaralı restaurantlar sabah kahvaltılarımız ise evlerinin Yalıkavak'ın en tepe noktasındaki teraslarında yapılıyor. Haliyle insanın mutfağa giresi, masadan da kalkası gelmiyor :)

İşin özü şudur ki ; çok su, temiz hava, bol gıda olayına girdim muhtemelen de şişip döneceğim ama  +3 kilo almaya razı olduğum bir haldeyim. Sakinlikten ölebilirim...
Huzurumu bozanı yakarım yıkarım mahvederim!

ve son sözümde bildiriyorum ki,  İnşallah dönünce de böyle devam ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder