18 Temmuz 2013 Perşembe

BaşlıyoruzZzzz

Hem de mutfakta başlıyoruz...

sadece Türk mutfağına özgün birşey olabilir en uzun sohbetler en şen kahkahalar ve en acılı hikayeler bizim masalarımızdan geçer. Evde, sokakta ve işyerinde bu hep böyledir... En önemli konular kahve alırken konuşulur bizde :) reklam değil, yandaki resimde işyerimde başlangıç yaptığıma dair bir belge olarak sayılsın lütfen... gün itibariyle duyduk duyulmadık söylenmedik konuları paylaşıyoruz bu mutfaktan, bilmiş olun ey ahali...
Bugünkü gündem aslında belli; nerde insan varsa orda herşeyi en uç noktalarda yaşamak mümkündür. Sevincini, üzüntünü, sinirini, başarını yada düşüşünü.. benim gün içindeki ufak kaçışlarım hep bunları düşünmekle geçer, başkalarından ziyade ben naptım yada naparım'ı düşünmek gelişim sağlarken, kurumsal ortamlarda sanırım herkes bir başkasıyla ilgilenirken geçiyor zaman.
2.5 sene oldu çok severek yaptığım eğitmenlik mesleğimi bırakıp farklı bir sektöre geçişim. Hayatın kırılma noktaları iş,ev ve evlilikle özetleniyorsa ben büyük bir kırılım yaşadım farklı bir alana geçişimle.... Yeni insanlar, yeni ortamlar, yeni öğrenme alanları, farklı alışkanlıklar...
muhakkak beni de farklılaştırdı, farkındalığımı arttırdı.
mutfağı asla seven ve ilgiyle kullanan bir kişilik olmamama ragmen tüm bu felsefik yaklaşımlar neden hep burda aklıma geliyor bilemiyorum, sanırım yediğim ve içtiğimle koordineli bir şekilde düşünmeye başlıyorum ben :) yada yemek yapmak fikri bana hiç bulaşmadığı için sadece sorgulamk için kullanıyorumdur bu renkli mecrayı...
önümüzdeki günlerde detaylı paylaşırım belki, kim bilir ?
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder